فقط عَڪـس

مناظر چشم نوازو زیبای طبیعت |عکس های فانتزی و تخیلی| عکس های خنده دار و طنز|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|عکس های حیوانات و پرندگان |عکس های ترسناک

فقط عَڪـس

مناظر چشم نوازو زیبای طبیعت |عکس های فانتزی و تخیلی| عکس های خنده دار و طنز|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|عکس های حیوانات و پرندگان |عکس های ترسناک

عکس های جدید سریال شوخی کردم..

اخبار,شوخی کردم,مجموعه طنز شوخی کردم
 



اخبار,شوخی کردم,مجموعه طنز شوخی کردم

این قسمت با کمدی بیشتری نسبت به قسمت اول به مشکلات و مسائل مربوط به زندگی مشترک و ازدواج می‌پردازد.

 


 

“شوخی کردم” نام مجموعه نمایشی در حال پخش از مهران مدیری است. این مجموعه طنز در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

 

اخبار,شوخی کردم,مجموعه طنز شوخی کردم

 

مجموعه “شوخی کردم” از لحاظ موضوع، دارای قسمت‌های مستقل بوده و در هر قسمت بر اساس یک سوژه نمایش‌های کمدی پخش می‌شود.

 

اخبار,شوخی کردم,مجموعه طنز شوخی کردم

 

فصل اول این مجموعه ابتدا در ۳۶ قسمت (۱۸ دی‌وی‌دی) تولید می‌شود و پس از دریافت بازخوردهای مردمی، تصویر برداری فصل دوم آن آغاز می‌شود.

سینا نورمحمد عکاس این مجموعه است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد