فقط عَڪـس

مناظر چشم نوازو زیبای طبیعت |عکس های فانتزی و تخیلی| عکس های خنده دار و طنز|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|عکس های حیوانات و پرندگان |عکس های ترسناک

فقط عَڪـس

مناظر چشم نوازو زیبای طبیعت |عکس های فانتزی و تخیلی| عکس های خنده دار و طنز|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|عکس های حیوانات و پرندگان |عکس های ترسناک

عکسی که مهناز افشار به مناسبت تولدش منتشر کرد


مهناز افشار ( زاده ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران ) بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایرانی است...


مهناز افشار با انتشار عکسی از خودش به مناسبت تولدش نوشت::
این لحظه پر از دلشوره ام اما قوی تر از کودکیم ... ایا باید من هم در این خلقت و بودن سهمی میداشتم؟ نمیدانم فقط میدانم در این بودن خیلی آموختم، خیلی دیدم و خیلی شنیدم ... خوبیهایش را در قلبم حک کردم و بدیهایش را بخشیدم به خالقم و به جهان هستی من حالا فقط افسوس نداشتن پدر دارم و هزاران بار شکر داشتن خانواده، دوستانم، سرزمینم و رهایی خودم امروزم را با تولدی دوباره به آزادی و دوستی و گذشت و صبوری و حتی ایستادگی شروع خواهم کرد، همه شماها را دوست دارم و ممنونم از اینکه هستین و به من عشق و رفاقت درست را یاد میدهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد