فقط عَڪـس

مناظر چشم نوازو زیبای طبیعت |عکس های فانتزی و تخیلی| عکس های خنده دار و طنز|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|عکس های حیوانات و پرندگان |عکس های ترسناک

فقط عَڪـس

مناظر چشم نوازو زیبای طبیعت |عکس های فانتزی و تخیلی| عکس های خنده دار و طنز|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|عکس های حیوانات و پرندگان |عکس های ترسناک

بازیگران مشهوری که علت مرگشان ، هیچ وقت مشخص نشد + تصاویر

mn5ig0633738u3tow1fe بازیگران مشهوری که علت مرگشان ، هیچ وقت مشخص نشد + تصاویر

مرگ بازیگران مشهور و افراد معروف دنیای سیاست، گاه با گذشت دهه ها همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

روزنامه هفت صبح: مرگ افراد مشهور دنیای هنر و سیاست گاه با گذشت دهه ها همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

 

 


 

کورت کوبین

fa2 322 بازیگران مشهوری که علت مرگشان ، هیچ وقت مشخص نشد + تصاویر

جسد «کورت کوبین» (Kurt Cobain)، خواننده معروف گروه «نیروانا»، در سال ۱۹۹۴ در خانه اش یافت شد. طرفداران او می گویند که همسرش، «کورتنی لاو»، خودکشی او را صحنه سازی کرده است.

 

الویس پریلسی

fa2 323 بازیگران مشهوری که علت مرگشان ، هیچ وقت مشخص نشد + تصاویر

گفته می شود که مرگ «الویس پریسلی» در سال ۱۹۷۱ به دلیل مصرف زیاد الکل و مواد مخدر بوده است. از طرف دیگر عده ای بر این باورند که الویس پریسلی هنوز زنده است. آیا خبر درگذشت او ساختگی بوده است؟

 

مریلین مونرو

fa2 324 بازیگران مشهوری که علت مرگشان ، هیچ وقت مشخص نشد + تصاویر

قرص خواب را دلیل مرگ «مریلین مونرو» عنوان کرده اند اما آیا این مرگ واقعا ناشی از خودکشی بوده یا اینکه برادران کندی نقشی در پشت صحنه ایفا کرده بودند؟

 

جیمی هندریکس

fa2 325 بازیگران مشهوری که علت مرگشان ، هیچ وقت مشخص نشد + تصاویر

«جیمی هندریکس»، نوازنده مشهور، در سال ۱۹۷۰ بر اثر بیهوشی روی استفراغ خود خفه شد. ۲۰ سال پس از این حادثه، تحقیقات درباره علت مرگ او از سر گرفته شد اما بی نتیجه ماند.

 

جیم موریسون

fa2 326 بازیگران مشهوری که علت مرگشان ، هیچ وقت مشخص نشد + تصاویر

جسد «جیم موریسون»، خواننده گروه The Doors، را در وان حمام آپارتمانش یافتند. او به هنگام مرگ ۲۷ ساله بود. گفته می شود که دلیل مرگ او مصرف مواد مخدر بوده است. بدن جیم موریسون اما هیچگاه کالبدشکافی نشد.

 

هیت لجر

fa2 327 بازیگران مشهوری که علت مرگشان ، هیچ وقت مشخص نشد + تصاویر

مخلوطی از قرص های مختلف باعث مرگ «هیت لجر» (Heath Ledger)، هنرپیشه معروف استرالیایی، در سال ۲۰۰۸ شد. آیا اشتباهی منجر به مرگ او شده بود یا او آگاهانه دست به خودکشی زده بود؟

 

توپک شاکور

fa2 328 بازیگران مشهوری که علت مرگشان ، هیچ وقت مشخص نشد + تصاویر

در سال ۱۹۹۶ «توپک شاکور» (Tupac Shakur)، خواننده معروف رپ، حین یک تیراندازی بر اثر اصابت ۱۶ گلوله جان خود را از دست داد. توپک یکی از خاص ترین خوانندگان رپ بود.

 

مایکل جکسون

fa2 329 بازیگران مشهوری که علت مرگشان ، هیچ وقت مشخص نشد + تصاویر

«مایکل جکسون»، خواننده جنجالی و پرحاشیه پاپ، در سال ۲۰۰۹ درگذشت. دلیل مرگ او مسمومیت ناشی از داروی بیهوشی پروفول عنوان شد.

 

جان اف کندی

fa2 330 بازیگران مشهوری که علت مرگشان ، هیچ وقت مشخص نشد + تصاویر

آیا واقعا «جان اف کندی» ترور شد؟ اکثر آمریکایی ها گمان می کنند که او قربانی یک توطئه بوده است. کندی که سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بود، روز ۲۲ نوامبر سال ۱۹۶۳ در دالاس تگزاس جان خود را از دست داد.

 

دیوید کارادین

fa2 331 بازیگران مشهوری که علت مرگشان ، هیچ وقت مشخص نشد + تصاویر

جسد «دیوید کارادین» (David Carrdine)، هنرپیشه آمریکایی، در سال ۲۰۰۹ در کمد اتاق هتلش در بانکوک پیدا شد. بدن او کاملا برهنه بود و یک طناب به دور گردن و برخی اعضای بدنش پیچیده شده بود. او در هنگام مرگ ۷۲ سال داشت.

 

بروسلی

fa2 332 بازیگران مشهوری که علت مرگشان ، هیچ وقت مشخص نشد + تصاویر

آیا بروسلی به صورت طبیعی مرد یا کشته شد؟ درباره راز مرگ او شایعه های زیادی وجود دارد. او در سال ۱۹۷۳ حین فیلمبرداری فیلم «اژدها وارد می شود» از هوش رفت. گفته می شود که او بر اثر مصرف یک قرص ضد درد که از همکارش «بتی تینگ پی» دریافت کرد، دچار ورم مغزی شده بود.

 

برندن لی

fa2 333 بازیگران مشهوری که علت مرگشان ، هیچ وقت مشخص نشد + تصاویر

در سال ۱۹۹۳ پسر بروسلی ، «برندن لی»، هنگام فیلمبرداری صحنه ای از فیلم The Crow به اشتباه بر اثر اصابت یک گلوله واقعی درگذشت. او تنها ۲۸ سال داشت.

 

ناتالی وود

fa2 334 بازیگران مشهوری که علت مرگشان ، هیچ وقت مشخص نشد + تصاویر

بیش از ۳۰ سال است که علت مرگ «ناتالی وود»، هنرپیشه آمریکایی، در معمایی بزرگ مانده است. او در سال ۱۹۸۱ به هنگام قایقرانی از قایق پرت و در آب غرق شد. علاوه بر ناتالی وود، همسرش «رابرت واگنر» و هنرپیشه معروف، «کریستوفر واگن» نیز بر روی این قایق بودند. دلیل مرگ او هیچگاه روشن نشد.

 

پرنسس دایانا

fa2 335 بازیگران مشهوری که علت مرگشان ، هیچ وقت مشخص نشد + تصاویر

مرگ پرنسس دایانا در روز ۳۱ آگوست ۱۹۹۷ هنوز هم مرموز باقی مانده است. آیا مرگ او واقعا بر اثر یک حادثه بود یا آنکه او را کشتند؟ با وجود اینکه دادگاه تایید کرد که مرگ دایانا بر اثر یک حادثه بوده است اما هنوز هم شایعه هایی درباره قتل او وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد