فقط عَڪـس

مناظر چشم نوازو زیبای طبیعت |عکس های فانتزی و تخیلی| عکس های خنده دار و طنز|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|عکس های حیوانات و پرندگان |عکس های ترسناک

فقط عَڪـس

مناظر چشم نوازو زیبای طبیعت |عکس های فانتزی و تخیلی| عکس های خنده دار و طنز|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|عکس های حیوانات و پرندگان |عکس های ترسناک

انتقام شیرین اورلاندو بلوم و سلنا گومز از میراندا کر و جاستین بیبر

دوست پسر قبلی سلنا گومز و همسر قبلی اورلاندو ،جاستین بیبر و میراندا، طی شو ویکتوریا سیکرت سال ۲۰۱۲ ، رابطه به نظر نزدیکی در پشت صحنه داشتن اما به نظر میاد این دفعه نوبت سلنا گومز و اورلاندو  باشه که یه مقداری با هم گرم بگیرن!!

 

http://s5.picofile.com/file/8121910750/selena_gomez_and_orlando_bloom_outside_la_celebfa_1.jpg

 

 






نوبتی هم که باشه این بار نوبته سلنا گومز و اورلاندو که به تلافی رابطه گرمی که میراندا و جاستین بیبر در ویکتوریا سیکرت با هم داشتن ، یه انتقامی از این دو نفر بگیرن تا دلشون خنک بشه.

اورلاندو بلوم و سلنا گومز روز شنبه در حالی با هم در لس انجلس دیده شدن که به نظر گرم و صمیمی می اومدن.اورلاندو ۳۷ ساله و سلنای ۲۱ ساله کنار خیابون نشسته بودن تا اینکه پاپارازی ها اونا رو با هم دیدن و بعد به سرعت از هم دیگه جدا شدن.

ستاره فیلم Hobbit   بعد از اینکه پاپارازی ها اونا رو دیدن سریع دوید اما سلنا گومز سعی کرد صورت خودشو بپوشونه.اون ها سعی کردن از مسیر های مخالفی حرکت بکنن که به همه عکاسا و خبرنگارا این اطمینان رو بدن که با هم نبودن !!

سلنا گومز ۲۱ ساله اخیرا باز هم با جاستین رابطه داشت و دوباره داستان قهر و جدایی های این دو به خاطر رفتار های بد جاستین تکرار شد.

اما خب اولاندو و سوپر مدل ۳۱ ساله استرالیایی ، میراندا ، راه و روش عاقلانه تری  برای حل مشکلات و مسائل مربوط به جداییشون انتخاب کردن ؛ راه و روشی که درخور سن اون هاست.میراندا و اورلاندو در سال ۲۰۱۰ ازدواج کردن اما اکتبر گذشته خبر هایی مبنی بر جدایی اون ها منتشر شد. گویا این دو خیلی پیش تر از این که بخوان به طور رسمی جداییشون رو اعلام بکنن از همدیگه جدا زندگی می کردن.

با توجه به قهر و آشتی های سلنا گومز و جاستین میشه گفت رابطه اون ها نسبت به اورلاندو و میراندا از انعطاف کمتری برخورداره.

در حال حاضر جاستین بیبر در نیویورکه و خب این جور که پیداست رابطه جاستین و سلنا خیلی بیشتر از حد نرمالش سرد و گرم شده!

سلنا گومز اخیرا جاستین ، کندال و کایلی جنر و تیلور سوئیفت رو از توییتر خودش پاک کرده و به نظر میاد که فکر میکنه دوست پسرش به همراه کایلی جنر بهش خیانت کرده .سلنا فکر میکنه کایلی و جاستین با هم یه رابطه هایی دارن!!

یه منبع موثق گفته :سلنا گومز با توجه به شواهد موجود متقاعد شده که بین کایلی و جاستین یه رابطه هایی بوده.توی فستیوال موزیک Coachella، به نظر میومد جاستین و سلنا به هم دیگه برگشتن. ضمن فستیوال سلنا گومز بیشتر با کایلی بود و این دو اوقات زیادی رو در فستیوال با هم گذروندن ، مثل دو تا دوست خیلی صمیمی. اما بعدش سلنا گومز در مورد خیانت جاستین و کایلی یه چیزایی حس کرد و بعد فهمید که بهش خیانت شده. سلنا گومز از کوره در رفت و برای همیشه این رابطه رو تموم کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 01:32

برید بابا با اون چرندیاتی که تحویل مردم میدید اگرم درست باشه سلنا یه میمونه حق داشتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد